Online Mediabureau Amsterdam
een Onlinemedia bureau is een bureau wat de marketing gelden van de klant op zo’n efficiënt mogelijke manier probeert in te zetten. Echter efficiency kan pas als de resultaten gemeten worden. De vraag is dus eigenlijk, waarom meten ze zo weinig? (in onze ervaring meten ze helemaal niet, Uw merk is bij 450 000 personen onder de aandacht gebracht noemen mediabureau’s al snel “transparante” marketing)
Stramark is een resultaatgedreven marketing organisatie en gaat deze uitdaging graag met u aan!
Neem contact op om uw uitdaging te bespreken!
Online mediabureau en customer lifetime value
Nog niet helemaal zeker dat u wij de juiste partij zijn om u te helpen? Probeer dan eens de volgende vragen te beantwoorden:
- wat kost een bezoeker?
- wat kost een lead?
- wat kost een conversie? (En een conversie is in dit geval gedefinieerd als iemand die daadwerkelijk een betalend product afneemt. Dit kan zowel een online als een offline handeling zijn.)
- Wat kost een conversie per type product?
- Wat is de winstgevendheid per type product?
- Wat is de winstgevendheid per product?
- Wat is de winstgevendheid van een product in een week?
- Wat is de lifetime value van uw bezoeker?
- Wat is de customer lifetime value? (dus de waarde van een eenmaal binnengehaalde klant?
- En hoe dragen de verschillende crossmediale uitingen hieraan bij?
Mediabureau Kritiek
Wij zijn van mening dat uw mediabureau niet zijn geld moet verdienen aan de kickback die ze krijgen op uw budget. Verder moet een mediaplanner moet niet de hoogte van de kickback bepalend laten zijn waar een marketing uiting wordt uitgebracht. ALLEEN de meest efficiënte manier om uiteindelijk rendement te maken op uw marketing investering is van belang. Dus of u nu een duur of een goedkoop mediabureau neemt. De kickback is van u en de uren moet u gewoon betalen.
Reacties