Regelmatig vragen wij aan klanten of zij ons willen toevoegen aan Google Merchant Center. Dit is iets wat je waarschijnlijk niet dagelijks doet. Vandaar dat we hieronder een korte uitleg geven over hoe je gemakkelijk een nieuwe gebruiker toevoegt aan jouw Google Merchant Center account.
Belangrijk om mee te beginnen: het e-mailadres dat je toevoegt moet gekoppeld zijn aan een Google-account. E-mailadressen die niet zijn gekoppeld aan Gmail krijgen helaas geen toegang.
Stap 1.
Open de Google Merchant Center omgeving en selecteer je account. Klik hier om naar Google Merchant Center te gaan.
Stap 2.
Klik op het moersleuteltje rechtsboven op de pagina.
Stap 3.
Klik op ‘’Accounttoegang’’.
Stap 4.
Klik op het “plus” icoontje.
Stap 5.
- Geef het e-mailadres op van de gebruiker.
- Klik op gebruiker toevoegen
Stap 6.
Je bent klaar!
Waarschijnlijk hebben we je gevraagd om ons ook toegang te verlenen tot Google Analytics, Google Ads, Google Search Console, Google Mijn Bedrijf, Twitter en Facebook Business Manager. Met de handleidingen hieronder regel je dit snel en gemakkelijk!
Handleiding – Google Ads Managersaccount toevoegen
Handleiding – Google Analytics gebruiker toevoegen
Handleiding – Google Search Console gebruiker toevoegen
Handleiding – Google Mijn Bedrijf gebruiker toevoegen
Handleiding – Twitter gebruiker toevoegen
Handleiding – Facebook Business Manager gebruiker toevoegen
Reacties