Technisol Isolatie is een isolatiebedrijf met circa 40 jaar ervaring in de isolatie branche. Zij voorzien hun klanten van hoogwaardige isolatie voor hun woning of bouwproject. In dit proces bieden zij isolatie advies op maat aan. Zo bieden zij onder anderen spouwmuurisolatie, vloerisolatie en dakisolatie.
Stramark heeft Technisol Isolatie geholpen op het gebied van:
Laat je contact gegevens achter, dan reageren wij binnen een werkdag!
Vrijblijvend advies
Vul hieronder je gegevens in en ontvang binnen één werkdag advies
“Stramark heeft een doelgerichte/planmatige aanpak en heeft een scherpe focus op resultaat. Door deze planmatige aanpak hebben wij sinds de samenwerking op het gebied van Google Advertising direct resultaat geboekt. Niet alleen het aantal aanvragen voor onze isolatiewerkzaamheden is enorm gestegen, maar ook het aantal daadwerkelijk opdrachten. Dit heeft alles te maken met de effectieve marketingcampagne die Stramark heeft opgezet, waardoor wij dus ook echt waardevolle leads generen. Al met al zijn wij dus super tevreden en zouden wij Stramark aan ieder bedrijf aanraden!“
Valentijn Loenen
Technisol Isolatie
Uitdagingen
In de branche van isolatie zijn er veel mensen die opzoek zijn om zelf hun huis te isoleren. Dit maakt het moeilijk om relevant verkeer te behalen. Hiernaast wilde de klant op een specifieke regio targetten, wat het potentiele verkeer nog kleiner maakte.
SEO
Aanpak
Wij hebben de medewerkers van Technisol Isolatie een workshop gegeven om hun te ondersteunen met het schrijven van SEO waardige landingspagina’s. Hiernaast hebben wij met de livegang van de nieuwe website geholpen om alles vlot te laten verlopen. Dit hebben we door middel van analyses en URL checks gedaan.
Resultaten
Succesvolle livegang van nieuwe website
SEO waardige landingspagina’s
SEA
Aanpak
Wij zijn begonnen met een zoekwoorden onderzoek waarbij we hebben gekeken welke zoekwoorden het best bij het doel van het bedrijf paste en waar er genoeg zoekvolume op zat. Hierna hebben wij het Google Ads account ingericht aan de hand van deze zoekwoorden. Door continu zoektermen te checken en irrelevant verkeer uit te sluiten is het gelukt om de juiste mensen te targetten. Hierna hebben we de campagne opgesplitst in kleinere campagnes, om beter te kunnen sturen met budgetten. Zo hebben we nog meer relevant en converterend verkeer behaald. Hiernaast hebben we A/B testing uitgevoerd om de juiste advertenties te creëren en de beste resultaten te behalen.